reklam
hava
DOLAR %
EURO %
GRAM ALTIN %
ÇEYREK A. %
BITCOIN %
SON DAKİKA
Google News

Kocasinan Belediyesi’nin ‘Güneş Enerji Santrali’ Temmuz ayı sonunda açılıyor

Son Güncelleme :

23 Haziran 2026 - 17:00

/ 27 views kez okundu.
Kocasinan Belediyesi’nin ‘Güneş Enerji Santrali’ Temmuz ayı sonunda açılıyor

Kocasinan Belediye Başkanı Ahmet Çolakbayrakdar, 6.4 megawatt kapasiteli güneş enerjisi santralinde sona yaklaşıldığını belirterek, “İnşallah Temmuz ayının sonundan itibaren kendi enerjimizi üretmeye başlıyoruz Tesislerimizden atölyelerimize, ihtiyacımız olan tüm enerjiyi bundan sonra bu çevreci tesisimizden sağlamış olacağız” dedi.
Kocasinan Belediyesi, 6.4 megawatt kapasiteli güneş enerjisi santralinde sona yaklaştı.
Konuyla ilgili açıklama yapan Kocasinan Belediye Başkanı Ahmet Çolakbayrakdar, “Kocasinan’da güneş artık sadece içimizi ısıtmıyor, şehrimize de güç veriyor. 6.4 megawattlık güneş enerjisi santralimizde artık sona yaklaştık. İnşallah Temmuz ayının sonundan itibaren kendi enerjimizi üretmeye başlıyoruz Tesislerimizden atölyelerimize, ihtiyacımız olan tüm enerjiyi bundan sonra bu çevreci tesisimizden sağlamış olacağız. En güzel ve en gurur verici kısmı da şu; Buradan sağladığımız tüm tasarruf, Kayserili hemşerilerimizin cebinde kalacak ve hizmet olarak geri dönecek” ifadelerini kullandı.

YORUM ALANI

YASAL UYARI! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, pornografik, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen kişiye aittir.